מדיניות משלוחים
. כל רוכש רשאי להחזיר או להחליף מוצר שהסכום אשר שולם עבורו עולה על 100 ₪. החזרת או החלפת המוצר כפופה להוראות תנאי השימוש ולהוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 וכן תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 (להלן ביחד: "החוק"), ובין היתר, לכך שהמוצר תקין ולא נעשה בו כל שימוש או התאמות אישיות עבור הלקוח, לכך שהמוצר באריזתו המקורית, ושהמוצר שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג.
40. במקרה של ביטול עסקה - יוחזר לרוכש התשלום ששילם בגין העסקה, בניכוי 5% מסך העסקה או 100 שקלים ממחיר המוצר – לפי הנמוך מבניהם. למרות האמור, ביטל הרוכש את העסקה עקב פגם במוצר, עקב אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו לו לפי סעיפים או 14ג(א) ו-(ב) לחוק, עקב אי-אספקת המוצר במועד שנקבע או בשל כל הפרה אחרת של גיפטים, תחזיר גיפטים לרוכש בתוך 10 ימי עסקים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הרוכש.
41. בכל מקרה של ביטול עסקה, יציג הרוכש חשבונית המעידה על עצם ביצוע העסקה עם גיפטים או הוכחה אחרת, לשביעות רצון גיפטים, לגבי עצם ביצוע העסקה, מועדה, הסכום ששולם בעדה ואמצעי התשלום.
42. מובהר כי לא יינתן זיכוי כספי בגין מוצרים שלא שולמה בגינם תמורה כספית, כגון מבצעים או מתנות. כמו כן, לא ניתן לזכות מחזיקי כרטיס דיירקט ובמקרה כזה יתאפשר זיכוי למימוש דרך האתר בלבד.
43. ההחזרה תתבצע על ידי הרוכש באמצעות שירות החזרה עם שליח בכפוף לתשלום בגין השליחות בכפוף לחוק, או באמצעות מסירת המוצר ישירות לכתובת גיפטים המפורטת בתנאי השימוש. למען הסר ספק, הרוכש לא יישא בהוצאות השליחות ככל שסיבת ההחזרה היא עקב פגם במוצר.
44. ביטול העסקה יהיה בתוקף אך ורק לאחר קבלת פקס או דואר אלקטרוני מגיפטים המאשר את הבקשה לביטול העסקה.
45. בכל שאלה הקשורה לבירורים, החלפות, החזרות וכיוצא באלה יש לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות של גיפטים כמפורט להלן.